فرمانداری بدره

تشریح عملکرد دولت در شهرستان بدره توسط فرماندار

تشریح عملکرد دولت در شهرستان بدره توسط فرماندار

🔵 یاد و خاطره امام و شهدا و خصوصا شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و هفته دولت و روز کارمند را تبریک عرض می کنم.

🔻در توزیع اعتبارات شهرستان، پروژه های اقتصاد مقاومتی و همچنين پروژه‌های در شرف اتمام را در اولویت قرار داده ایم.

🔻سهم اعتبارات عمرانی شهرستان که در سال گذشته ۱۹ میلیارد تومان بوده، امسال به حدود ۲۴میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

🔻در حوزه اقتصاد مقاومتی، بعضی از  واحدهای تولیدی و خدماتی با مشکلاتی مواجه هستند که با برنامه ریزی های صورت گرفته در کمیته اشتغال شهرستان مشکلات آن ها را بررسی کرده و اگر این مشکلات در سطح شهرستان قابل حل نباشند در جلسه ای با حضور مسئولان استانداری و بخصوص معاون امور اقتصادی و مدیران کل مربوطه مشکلات واحد ها بررسی می شود تا از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان این مشکلات رفع گردد.

🔻در ماه های آینده شاهد سفر ریاست محترم جمهوری به استان خواهیم بود که انتظار داریم در این سفر، مصوبات مربوط به پروژه های شهرستان بدره پر رنگ باشد.

🔻تعدادی از پروژه های شهرستان از جمله ساختمان کتابخانه عمومی، ساختمان بخشداری چشمه شیرین، پایگاه آتش نشانی شهرداری بدره و... بالای ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند که لازم است مدیران کل در زمینه تکمیل این طرح ها توجه داشته باشند.

🔻در بحث سیل و پرداخت خسارت آسیب دیدگان، در مرحله اول برای نوسازی منازل مسکونی ۳۲فقره تسهیلات پرداخت گردیده که مجموعا ۲میلیارد و ۲۷۸میلیون تومان به این افراد پرداخت شده است.

🔻پرونده های تعمیراتی نیز تعداد ۲۳۴ فقره به میزان یک میلیارد ۷۰۱میلیون تومان پرداخت شده که در مجموع به خسارت دیدگان سیل امسال در شهرستان بدره سه میلیارد و نهصد و هفتاد و نه میلیون تومان پرداخت شده است.

🔻عملیات اجرایی جاده لومار به بدره(قاضی خان) بعد از سالها، بسیار طولانی شده و مردم انتظار داشتند این طرح بسیار سریع تر به بهره برداری برسد، امسال نیز اعتبارات مناسبی به این پروژه تزریق شده که می طلبد با حمایت معاون محترم عمرانی این پروژه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

🔻در حال حاضر تعداد ۵روستا در سطح شهرستان داریم که هنوز از نعمت گاز برخوردار نشده ولی عملیات اجرایی آن ها آغاز شده و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است