فرمانداری بدره

پیام تبریک فرماندار بدره به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از فعالان عرصه رسانه و خبر شهرستان بدره

پیام تبریک فرماندار بدره به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از فعالان عرصه رسانه  و خبر شهرستان بدره

💠خبرنگاران به عنوان دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند و می توانند با شناخت انتظارات، خواست ها و نیازهای مردم و انتقال آنها به مسئولان و همچنین انتقال اقدامات صورت گرفته توسط دستگاهها و نهادها به مشهروندان، نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند. تلاش خبرنگاران زمینه ساز آگاهی و شفافیت و در نهایت تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است. امری که امروز بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.

🔰شهرستان بدره امروز بیش از هر زمان دیگر در مسیر توسعه و دست یابی به فردایی روشن و آباد به همراهی و نقش آفرینی و تلاش خبرنگاران بعنوان پیام رسانان صدیق و آگاه و نقادان منصف و مشفق در عصر فراگیر شدن رسانه و کار رسانه‌ای بویژه گسترش استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیازمند است و می‌طلبد تا مدیران و مسئولان نیز با نزدیک شدن به این امکان بزرگ، از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌ای در اجرای برنامه‌های توسعه ای، فرهنگی، اجتماعی و سازمان و دستگاه متبوع و جلب مشارکت اجتماعی و مردم محور کردن امور بهره گیری کنند.

💠 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه، خصوصاً خبرنگاران و فعالان رسانه ای و جامعه خبری شهرستان بدره، تبریک عرض نموده، توفیق و سربلندی روز افزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خدا مسالت دارم.

یونس آزادی 
فرماندار بدره

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است